check Bezmaksas piegāde no 110,00 €
check Atgriešana līdz 14 dienām
check Apmaksa pēc 30 dienām
check Vairumtirdzniecība - B2B

Lepirkums

Kā veikt pasūtījumu interneta veikalā?

 

  1. Pie katras preces atradīsi lielu oranžu pogu "PIEVIENOT GROZAM". Noklikšķini uz tā, lai izvēlēto preci pievienotu grozam.

  2. Pēc preces pievienošanas grozam Tev tiks jautāts, vai turpināt iepirkties (iespēja "Turpināt iepirkties"), vai arī vēlies pāriet uz pasūtījuma apstiprināšanu (iespēja "Pasūtīt").

  3. Pēc opcijas "Pasūtīt” izvēles tiksi novirzīts uz grozu.

  4. Ja vēlies pasūtīt vairāk nekā vienu izvēlētās preces vienību, tās daudzumu vari mainīt grozā vai preces lapā.

  5. Ja Tev ir atlaides kods, ievadi to laukā, kas parādīsies pēc plusa nospiešanas sadaļā "Man ir atlaižu kods".

  6. Noklikšķini uz pogas "PIEGĀDE UN APMAKSA", lai pārietu uz maksājuma un piegādes veida izvēles lapu.

  7. Ja neesi pieslēdzies savam kontam, tiksi novirzīts uz pieslēgšanas sākumlapu. Tajā varēsi pieslēgties savā kontā, izveidot jaunu kontu vai izvēlēties opciju "IEPIRKTIES BEZ REĢISTRĒŠANĀS". Iesakām pieslēgties savā kontā vai izveidot jaunu kontu, ja šis ir Tavs pirmais pirkums mūsu veikalā. Izmantojot kontu, Tu iegūsi piekļuvi pasūtījumu vēsturei, pateicoties kurai Tu varēsi veikt savus nākamos pirkumus vēl ātrāk!

  8. Izvēlies maksājuma veidu un piegādes veidu.

  9. Pēdējā solī noklikšķini uz "PIEGĀDE UN APMAKSA". Pēc tam redzēsi informāciju, ka pasūtījums ir pieņemts apstrādei un Tava pasūtījuma numuru, kuru ir vērts saglabāt.

 

Kā veikt pasūtījumu pa tālruni?

 

Mūsu speciālisti gaida Tavu zvanu pa tālruni +48 17 247 22 20 no pirmdienas līdz piektdienai no 8:00 līdz 17:00 (pēc Polijas laika). Vai vēlies veikt pasūtījumu pa tālruni? Tas ir ļoti vienkārši un neaizņems Tev vairāk par dažām minūtēm. Apskati, kā sagatavoties pirkumiem pa tālruni.

 

  1. Sagatavo savus datus:

  • Tālruņa numuru (būs nepieciešams kurjeram saziņai ar Tevi).

  • E-pasta adrese.

  • Piegādes adrese (pilsēta, pasta indekss un iela).

  • Motocikla ražotājs un modelis (pateicoties tam ātrāk pielāgosim Tev preces).

  1. Sagatavo preču ID numuru pirms sazināties ar mūsu speciālistiem pa tālruni, ir vērts pārbaudīt to preču, kuras vēlies pasūtīt, ID numuru. Tas samazinās pasūtījuma veikšanai nepieciešamo laiku līdz minimumam, pateicoties kam varēsim piegādāt Tev preces iespējami ātri. Preču ID numuru var atrast mūsu interneta veikalā. Apskati, kur var atrast preces ID.

 

Ja Tev pieder ķīniešu motorollers vai kvadricikls, precīzi izmēri rezerves daļu, kuru gribi pie mums pasūtīt un nosauc izmērus mūsu speciālistam. Vai šī rezerves daļa var būt Tavās rokās, kamēr sazinies ar mums? Lieliski, tas ļaus mums izvēlēties Tev vislabāko preci!

 

 

  1. Piezvani uz numuru +48 17 247 22 20, nospied “1”, lai sazinātos ar pasūtījumu pa tālruni nodaļu un nosauc speciālistam to preču ID, kuras vēlies pasūtīt.

 

Informējam, ka moto sezonas laikā savienojuma ar speciālistu gaidīšanas laiks var būt ilgāks nekā parasti. Aicinām veikt pasūtījumus interneta veikalā (pārliecinies, cik tas ir vienkārši un ātri!). Apskati, kā veikt pasūtījumu interneta veikalā.

 

Vai man ir nepieciešams konts, lai veiktu pasūtījumu interneta veikalā?

 

Nē, lai veiktu pasūtījumu interneta veikalā, nav nepieciešams konts, taču mēs iesakām to izveidot. Konts ir bezmaksas, un tā izveide aizņem dažus mirkļus. Pateicoties tam, iegūsi piekļuvi pasūtījumu vēsturei un ātrāk veiksi turpmākos iepirkumus mūsu interneta veikalā.

 

Vai visas preces no interneta veikala klāsta/piedāvājumā ir pieejamas?

 

Pie katras preces atradīsi informāciju par to, vai konkrētā prece ir noliktavā, kā arī par pasūtījuma aptuveno izpildes laiku. Mūsu speciālisti ar Tevi sazināsies, ja pasūtījuma apstrādes laiks varētu būt garāks par interneta veikalā norādīto.

 

 

Vai interneta veikalā noradītās preču cenas ir aktuālas un galīgas?

 

Jā, interneta veikalā norādītās preču cenas ir aktuālās bruto cenas un ir gala cenas.

 

Kur uz čeka varu atrast pasūtījuma numuru?

 

Pasūtījuma numuru atradīsi zem svītrkoda čeka apakšējā daļā (skatīt attēlu zemāk).

 

Kur uz pavadzīmes varu atrast pasūtījuma numuru?

 

Pasūtījuma numuru pavadzīmē atradīsi divās vietās: zem svītrkoda pavadzīmes augšējā labajā stūrī un zem pasūtījuma kopsavilkuma tabulas pavadzīmes vidū kreisajā pusē (skatīt attēlu zemāk).

 

 

Kāpēc preces no mana groza tika izpārdotas?

 

Prece tiek rezervēta tikai pēc pasūtījuma veikšanas. Ja izvēlētā prece ir ļoti populāra vai tā ir pēdējā, kas palikusi noliktavā, tā var būt pieejama tās pievienošanas grozam brīdī, bet var būt nepieejama, kad pārej uz pasūtījuma noformēšanas pabeigšanu. Aicinām ātri pabeigt pasūtījumu, lai pārliecinātos, ka prece nonāks Tavās rokās.

 

Kādus dokumentus saņemšu kopā ar pasūtītajām precēm?

 

Katram pasūtījumam pievienojam preču atgriešanas/sūdzību veidlapu un čeku. Precēm, kurām tas ir nepieciešams, ir pievienotas arī instrukcijas un garantijas talons.