check Bezmaksas piegāde no 110,00 €
check Atgriešana līdz 14 dienām
check Apmaksa pēc 30 dienām
check Vairumtirdzniecība - B2B

Versandkosten & Lieferzeiten

Kādas ir pasūtījuma piegādes iespējas?

 

Veicot pasūtījumu mūsu interneta veikalā vai pa tālruni, vari izvēlēties no vairākiem piegādes veidiem. Iepazīsties ar tiem un izvēlies visērtāko risinājumu.

 

Kādas ir izmaksas sūtījumiem Polijā un uz ārvalstīm?

 

Piegādes izmaksas mainās atkarībā no pasūtītajām precēm. Pašreizējās piegādes izmaksas konkrētajai precei ir atrodamas preces lapā zem pogas "PIEVIENOT GROZAM".

 

Sūtīšana uz ārzemēm

 

  • Precīzas pasūtījuma piegādes izmaksas uz Eiropas Savienības valstīm tiek aprēķinātas pēc piegādes adreses norādīšanas pasūtīšanas procesā.

  • Informējam, ka nepiegādājam pasūtījumus ārpus Eiropas Savienības valstīm.

 

Kāds ir pasūtījuma izpildes laiks?

 

Pasūtījuma izpildes laiks ir atkarīgs no preces pieejamības noliktavā. Pie katras preces ir informācija par paredzamo piegādes laiku (atradīsi to tabulā zem pogas "PIEVIENOT GROZAM"). Ja prece ir nepieejama, Tev nebūs iespējas pievienot to grozam.

 

Atgādinām, ka strādājam no pirmdienas līdz piektdienai no 8:00 līdz 17:00 (pēc Polijas laika). Nedēļas nogalēs un svētku dienās veikto pasūtījumu apstrāde var aizņemt nedaudz ilgāku laiku nekā parasti.

 

Kā izmantot pasūtījuma bezmaksas piegādi?

 

Bezmaksas piegāde attiecas tikai uz pasūtījumiem, kuru piegādes adrese atrodas Polijas teritorijā.

 

Vai tikšu informēts par to, kad paredzēta pasūtījuma piegāde?

 

Pēc pasūtījuma noformēšanas informēsim Tevi par pakas nosūtīšanu un aptuveno piegādes laiku. Informāciju saņemsi uz norādīto e-pasta adresi un tālruņa numuru.

 

Vai varu pārbaudīt sūtījuma saturu pirms apmaksas nodošanas kurjeram?

 

Pasūtījumus piegādā neatkarīgs kurjera pakalpojumu uzņēmums. Kurjers neļaus Tev atvērt paku pirms apmaksas saņemšanas, jo viņa pienākums ir tikai un vienīgi neskarta pasūtījuma piegāde uz norādīto adresi.

 

Pamani, ka paka ir bojāta? Atver to kurjera klātbūtnē pēc pasūtījuma apmaksas un saņemšanas apstiprinājuma. Ja iekšpusē atradīsi bojātas preces, saņemsi naudas atmaksu vai preču nomaiņu pret jaunu. Jebkuru neatbilstību gadījumā kurjers sastādīs bojājumu protokolu, kas ir par pamatu sūdzībai.

 

Vai sūtījumu var nosūtīt uz citu adresi nekā konta reģistrācijas laikā noradīto adresi?

 

Jā, sūtījums var tikt nosūtīts uz citu adresi. Veicot pasūtījumu, sistēma automātiski ievada konta reģistrācijas laikā norādītos adreses datus. Ja vēlies saņemt sūtījumu citā adresē, pietiks ar to, ka pasūtījuma veikšanas laikā ievadīsi jauno piegādes adresi.

 

Vai varu vienoties ar kurjeru par konkrētu sūtījuma saņemšanas laiku?

 

Veicot pasūtījumu, nevari vienoties ar kurjeru par konkrētu sūtījuma saņemšanas laiku. Kurjeri piegādā sūtījumus no 9:00 līdz 17:00. Daži kurjeri var mēģināt sazināties ar Tevi pa tālruni, lai apspriestu piegādes detaļas, tad Tev būs iespēja vienoties par konkrētu piegādes laiku.

 

Kas notiks ar sūtījumu, ja kurjers nesastaps mani norādītājā adresē?

 

Ja kurjers Tevi nesastaps norādītajā piegādes adresē, pasūtījums nonāks DPD Pickup punktā, kur gaidīs Tevi 3 dienas. Pēc šī laika paka atgriezīsies pie mums.



Kā mainīt pasūtījuma piegādes laiku?

 

Ja neatrodies mājās vai kāda cita iemesla dēļ nevari saņemt paku no kurjera piegādes dienā norādītajā adresē, piegādes datumu vari mainīt DPD mājaslapā: https://www.dpd.com/lv/lv/